wtorek, 21 czerwca 2011

Rozmarzona...

...bo już jutro jadę z B. nad morze!!! Modlę się o piękną pogodę. Z wielką nadzieją w sercu nie zwracam uwagi na pogodowe prognozy...
W ostatnim czasie nabyłam moje wymarzone okulary :) (Pochodzę z C&A, kosztowały 19.90zł)  I rozświetlacz ze Sleeka. Po zamówieniu naczytała się tylu kiepskich opinii, że zwątpiłam w słuszność zakupu. Jednak jestem z niego zadowolona. Może dlatego, że mam bardziej opaloną cerę niż recenzentki.






 A propos moich włosów, nie jestem rozczochrana, ja po prostu mam takie młode krótkie włosy, które w żaden sposób nie dają się ujarzmić :/ Bardzo tego nie lubię...

xoxo

6 komentarzy:

  1. Śliczne okularki :) Na pewno dokonałaś słusznego zakupu :)
    +może będziemy obserwowały swoje blogi?
    www.polishstylish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do konkursu organizowanego u mnie na blogu :) do wygrania para butów w kolorze nude :D

    też jestem z Bydgoszczy :) a moja przyjaciółka chyba kupiła takie same okulary jak ty, nie wiem czy w twoich są kokardki po bokach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne okulary ;)

    upfliter.blogspot.com-zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne okulary:)

    pozdrawiam
    http://ladymadonnafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję.

    Burbery: Niestety moje nie mają kokardek.
    Do konkursu na pewno się zgłoszę :)

    Dominicris: blog już dodany do obserwowanych :)

    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń