czwartek, 8 marca 2012

Kilka nowości

Byłam dziś na małych zakupach. Chciałam przede wszystkim kupić tą pomadkę w kremie Manhattan. Przy okazji do koszyka wpadło kilka innych rzeczy :)


Błyszczyk 56K (17,90zł), lakier Wibo 391 (5,49zł)

Od dłuższego czasu zmagam się z łupieżem, musiałam kupić jakiś apteczny szampon. Drogeryjne nie dawały rady. W Rosmannie była promocja  na nowy krem Garniera BB, wiec się skusiłam. Jestem ciekawa efektów :) Konsystencje ma bardzo fajną. Czytając opis jestem ciekawa czy faktycznie daje takie świetne efekty :)


W weekend postaram się dodać jakąś recenzję.

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. też mam zamiar kupić krem bb z garniera:) osobiście lakierów z wibo nie lubię :) ale oczywiście każdy ma swoje zdanie :). Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor lakieru. BB Posiadam i jestem bardzo zadowolona ;) błyszczyk piękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne rzeczy:) lakiery super!
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)

    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ten lakier ma świetny kolorek ;D
    Fajna notka i blog ;)

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor błyszczyku!

    Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu. Do wygrania jest pierścionek sygnet i wisiorek. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  7. Çok yararlı ve faydalı oldu bilgiler için teşekkürler. Onu denemek, teşekkür ederim. :-)

    =========
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    =========

    OdpowiedzUsuń