niedziela, 11 marca 2012

Olay Active Hydrating Emulsja Nawilżająca na Dzień


Opis producenta: zapewnia nawilżenie, które delikatnie chroni Twoją skórę podczas dnia. 
Skóra staje się delikatna i bardziej elastyczna, masz poczucie komfortu i świeżości. 
Działanie: 
Szybko nawilża 
Unikalna formuła, opracowany przez OLAY aktywny kompleks nawilżający szybko nawilża Twoją skórę i odbudowuje jej hydro-równowagę. 
Efektywnie chroni skórę przed suchością i odwodnieniem. 
Poprawia zdolność skóry do utrzymywania naturalnego nawilżenia przez dłuższy czas, chroniąc przed uczuciem suchości i utrzymując skórę miękką i elastyczną przez cały dzień. 
Zapewnia ochronę UV. 
Filtry UV (SPF 4) zapewniają efektywną ochronę przed promieniami ultrafioletowymi.



Moja opinia: Po lecie moja cera potrzebowała nawilżenia. Dostałam zawrotu głowy w Rossmannie od ilości kremów nawilżających. Stałam i zastanawiałam się nad kilkoma. Wybór padł właśnie na tą emulsję. Nie zawiodłam się! Jak dla mnie jest idealna. Lekka formuła nie obciąża cery i idealnie nawilża. Moją skóra ją uwielbia! Używam ją na noc (rano nie mam czasu by czekać, aż się wchłonie) i budzę się z delikatną i świeżą cerą. Moją skóra rano nie jest już ziemista, ale promienna i zdrowa  I przy tym wszystkim ma bardzo przyjemny zapach.
Polecam Wam ją z całego serca!

Cena: ok. 15-17 zł za 100ml

xoxo

4 komentarze:

  1. dużo dobrego o tej serii czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, nie wiesz moze czy ta emulsja ma w skladzie barwniki? wiem, ze krem z tej serii ma lekko różowy kolor, ogolnie unikam chemii w kremach do twarzy choc bardzo trudno o eko kosmetyk, napisz mi proszę o kolorze, pa!;*

    OdpowiedzUsuń
  3. też słyszałam, że Olay ma super kosmetyki:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hhheeem. whakawhetai kua ngā koe mo te info katoa, katoa tino whai hua, me te painga. Ahau rawa i roto i Indonesia. ano i ahau info ngā, me te pai. i roto ia ratou i te whai ake:

    =========
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    =========

    OdpowiedzUsuń