czwartek, 12 kwietnia 2012

Kilka nowości...

Witam po dłuższej nieobecności. Ostatnio tyle dzieje się na uczelni, że nie mam zbyt dużo czasu... Niestety...
Oto kilka nowości z ostatnich kilku dni.

 Używałyście może już tego kremu do rzęs? Dobry jest?
Kolejne opakowanie uwielbionej przez mnie maski do włosów. Niebawem pojawi się recenzja :)


Krem brązujący z Alterry - skusił mnie dobry skład, niska cena i przyjemny zapach. Nie mogę znieść zapachu kremu BB od Garniera, choć jestem z niego zadowolona.
Szampon Syoss bez parabenów i silikonów.
Ente opakowanie eyelinera z Wibo


Moja mania lakierowa nadal trwa... Muszę kiedyś zrobić post o moich zbiorach :)
Catrice, 830 Salmon&Garfunkel (limitowana kolekcja Nymphelia)
My Secret, 104, oliwka 
Pierre Rene, Top Flex, 210 Oriental Coral
Avon, Aqua fantasy 




Pozdrawiam!

xoxo

7 komentarzy:

  1. mam ten topper z My secret super jest :)

    ślicznie pomalowane pazurki

    kurcze chciałabym tą odżywkę do rzęs ale u mnie nigdzie nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te lakiery:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale to mnie wyniesie pewnie ze 20 zł :(

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny kolor ;) lakieru a avonu jeszcze nigdy nie miałam, więc może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie ja kiedyś się zastanawiałam nad tym kremem do rzęs, ale w koncu go nie wzięłam.
    Jestem ciekawa bardzo czy przynosi jakieś efekty w regeneracji. Daj znać po pewnym czasie jak to z tym jest ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie.
    Pozdarwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam maskę do włosów z biowaxa - jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I also hope that I can find something cheaper and just as good. success always for your blog.

    =========
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    =========

    OdpowiedzUsuń