czwartek, 16 lutego 2012

Nowości kosmetyczne

Witam Was serdecznie po długiej przerwie!

Postanowiłam trochę zmienić tematykę bloga. Chce dodawać recenzję kosmetyków, ale stylizacje też będą się pojawiać.

Przedstawiam Wam nowości z ostatnich  2 tygodni. Jak tylko zdołam je dostatecznie przetestować będę dodawać recenzje :)


 

Mój pierwszy Kissbox, z którego jestem bardzo zadowolona i już wysłałam maila z prośbą o subskrypcję :)


Korektor pod oczy w kolorze 01 Light i podkład z Estee Lauder - 2.0 Intensity


Podkład w kolorze 100 Ivory i korekto w odcieniu 030 Classic beige





Paletki z Freedom System. (Kolory podam przy recenzji)





Zamówienie ze sklepu internetowego Zrób sobie krem


Olejek do włosów Gliss Kur i kapsułki Rival de Lopp - w trakcje testowania. Jak na rawie jestem zadowolona :)

Mam nadzieję, że będę miała teraz więcej czasu i postaram się dodawać posty regularnie!

Pozdrawiam!

xoxo

2 komentarze:

  1. :) co do kiss boxa:) błyszczyk nie jest przeterminowany:)

    a tak to jestem badzo ciekawa kosmetyków ze sklepu "zrób Sobie Krem".
    Mogłabys cos wiecej powiedizec na temat tych olejków?!

    OdpowiedzUsuń