wtorek, 21 lutego 2012

Rival de Loop - kapsułki nawilżające


Od producenta: Kuracja to efektywna i intensywna pielęgnacja suchej i zniszczonej skóry. Już po paru sekundach nadaje twojej skórze uczucie gładkości i delikatności. Wygładza suche fałdki i nadaje skórze elastyczności. Witamina E i wyciąg z miłorzębu japońskiego chronią skórę przed wpływem wolnych rodników. Dodatek oliwy reguluje gospodarkę tłuszczową skóry. Przy regularnym stosowaniu polepsza się odczuwalnie stan skóry. 


Skład: Dimethicone, Dicaprylyl Ether, Hydrogenated Polyisobutene, Isohexadecane, Squalane, Tocopheryl Acetate, Sunflower Seed Oil Glyceride, Ginko Biloba Extract, Parfum 


Moja opinia: Mam cerę mieszaną. Jednak po tych strasznych mrozach znacznie się przesuszyła. Skuszona wieloma pozytywnymi opiniami postanowiła je nabyć. I nie zawiodłam się :) Trochę się bałam, że  mogą mnie zapchać, ale nic takiego się nie stało. Używałam je na noc. Nakładałam, czekałam aż się wchłoną i nakładałam na nie mój krem nawilżający (Olay active hydrating). Rano budziłam się z promienną i gładką skórą! 
Zapach kojarzy mi się z oliwką dla dzieci, ale jest bardzo delikatny. 
Na pewno kupię je ponownie, ale najpierw muszę zużyć olejek arganowy i makadamia, które czekają w kolejce. 


Cena: ok. 6-7 zł (dostępne w Rossmannie)


Pozdrawiam :*

2 komentarze:

  1. HMMMM CHYBA WYPRÓBUJEMY :)

    XOXO,

    WWW.ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM
    WWW.ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM

    P.S DODAMY SIĘ DO OBSERWOWANYCH ?

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze wiedziec ze są wporządku:) może sama się sukszę!;))

    Zapraszam do mnie http://sparkle-asleep.blogspot.com/ i zachęcam do obserwowania !:))

    OdpowiedzUsuń