czwartek, 23 lutego 2012

Perfecta Spa - Cukrowy peeling do ciała czekoladowo-kokosowy


Opis producenta: Dynamicznie oczyszczający peeling cukrowy do ciała o właściwościach złuszczających i wygładzających. Zawiera naturalne kryształki cukru, które usuwając martwe komórki naskórka, idealnie wygładzają powierzchnię skóry i niwelują wszelkie niedoskonałości. Ponadto, olejek kokosowy intensywnie zmiękcza i ułatwia zatrzymywanie wilgoci w skórze, a zawarte w peelingu masło kakaowe działa ujędrniająco i regenerująco.
Peeling regulując mikrokrążenie w skórze, przeciwdziała cellulitowi, a apetyczny zapach czekolady odpręża i poprawia nastrój.


Skład:


Moja opinia: Po otworzeniu powalił mnie zapach! Gorzka czekolada! Jeść jej nie lubię ale zapach uwielbiam i tak samo jest z tym peelingiem. Posiada dwa rodzaje drobinek: cukrowe (które się rozpuszczają) oraz brązowe, które nie ulegają rozpuszczeniu. Ściera dobrze, dla mnie wystarczająco. Konsystencje ma gęsta i nic nam między palcami nie przeleci i się nie zmarnuje. Na pierwszym miejscu w składzie ma niestety parafinę, ale mi osobiście to nie przeszkadza. Uwielbiam to jak jest po min skóra. Delikatna i gładka:) 
Jak dla mnie jest to najlepszy peeling jaki miałam do tej pory. 

Prezentuję też nowe opakowanie (po prawej)


Cena: ok 20 zł, ale często jest na promocji i wtedy kosztuje w granicach 12-13 zł


xoxo

7 komentarzy:

  1. oj przydałby mi się taki ujędrniający;) chyba sama muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, chciałabyś wziąć udział w ostatnio popularnym tagu 5 rzeczy, których wcale nie chcę mieć? Jeśli się zgodzisz to jutro go opublikuję i "wyzwę" Cię to wzięcia udziału, Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ho, otagowałam Cię:

    http://alltheluxury.blogspot.com/2012/02/czuje-sie-otagowana-przez.html

    Liczę, że odpowiesz, jesli znajdziesz chwilę, Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze broniłam się przed takimi kosmetykami, jednak jakiś czas temu zupełnie zmieniłam o nich zdanie :) Gdzie takie cudeńko zakupiłaś? :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. peelingów jeszcze nie miałam ale używam z tej firmy balsamów są boskie a do tego te zapachy ;))

    OdpowiedzUsuń