wtorek, 24 maja 2011

Chabrowo...

Wiem, wiem mam straszna fryzurę, ale w taki upał nie da się chodzić w rozpuszczonych włosach...
Byłam na weekend w domu i oczywiście korzystałam z łaskawości pogody i łapałam każdy promyk słońca :)
Dziś przedstawiam Wam jedna z dwóch moich sukienek :) Uwielbiam ten zamek z boku. Dodałam jeszcze paseczek z kokardką i gotowe :)




sukienka - Reserved
pasek - nn
torekba i buty - sh (były już)

Aha... Jeśli jeszcze nei wiecie, każde zdjęcie można powiększyć klikając na nie :)

xoxo

6 komentarzy:

  1. Zgadzam się w 100% że upał i rozpuszczone włosy to najgorsze co można sobie zrobić..;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się kolor sukienki, fajnie też wygląda zamek - a co do wielkości zdjęć nie możesz od razu dodać większych? żeby nie trzeba było klikać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, wstawiaj wieksze zdj ! sukieneczka ładniutka !

    Zapraszam do siebie margaret-j

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor! uwielbiam :)
    I sukienka również śliczna :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń