czwartek, 26 maja 2011

Make dream come true

Tak jak wiele z Was ma swoje marzenia... Oprócz tych najważniejszych (o ślubie, rodzinie i cudownym domu) mam też te trochę bardziej przyziemne.
W perfumie Marca Jacobsa zakochałam się już wtedy gdy pierwszy raz ujrzałam jego flakon w gazecie. Zaraz pobiegłam do perfumerii by poznać jego zapach i się nie zawiodłam... Teraz za każdym razem gdy przechodzę obok perfumerii wchodzę by poperfumować się tym cudem :) W dodatku niedawno wszedł do sprzedaży balsam o tym zapachy w pudełeczku w kształcie pierścionka. Z kupnem czekam, aż cena troche spadnie.




... i drugie marzenie szpilki Louboutina. Chyba każda kobieta marzy o butach tego projektanta :)
Prawie każda para wywołuje u mnie szybsze bicie serca... Marzą mi się takie klasyczne czarne, ale gdy zobaczyła te chabrowe... Co tu dużo pisać - są obłędne!!!

xoxo

2 komentarze: