poniedziałek, 11 kwietnia 2011

CUD MIÓD I ORZESZKI

Dziś miałam chwilę i poszperałam na stronach różnych sklepów... Znalazłam kilka skarbów.



Buty pochodzą z Asos.com, a okulary (w których się zakochałam) z Glittera. Uwielbiam wszystko co ma kokardki, serduszka albo grochy.
Marzą mi się szpilki w kolorze nude. Cały czas szukam odpowiednich dla siebie... Boję się tylko, że tak wysoki obcas nie da rady na naszych wspaniałych chodnikach.
Jutro postaram się dodać stylizację z nowym lumeksowym nabytkie. Koszulą imitującą dżins :)
Nadal poszukuję czegoś pomarańczowego. Zauroczyła mnie zestawienie właśnie tego koloru z różowym, które ujrzałam u Agnieszki Popielewicz.

xoxo (znak, że jednym z moich ulubionych seriali jest Plotkara)

1 komentarz:

  1. te pierwsze szpilki są cudowne! przede wszystkim kolor:P

    http://mypointmystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń