poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Panterka...

Dziś stylizacja z nowym nabytkiem. - koszulą w panterkę. Długo się zastanawiałam czy skusić się na coś w ten dziki wzorek aż wreszcie natrafiłam na to cudo :) Był do niej pasek, ale nie w moim stylu...



koszula - Queen ?
kamizelka - Stradivarius
legginsy - nn
pasek - sh
buty - Atmosphere - sh (już były)

Legginsy założyłam tylko do stylizacji. Raczej nie zdecydowałabym się wyjść w nich, bo za bardzo widać w nich moje udziska... Zamienię je na spodnie. Ćwiczę, wiec mam nadzieję, że niedługo to się zmieni! I w wakację założę szorty... Chcę też nabyć karnecik na rolmasaż, ale na to muszę odłożyć trochę kaski :)

xoxo

2 komentarze:

  1. Koszula jest genialna ! Trzymam kciuki, za Twoje wakacyjne wyjscie w szotach :) :) zapraszam na recette-du-bonheur.blogspot.com :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z taką wielkością zdjęć to nie poszalejesz, nic na nich nie widać.

    OdpowiedzUsuń