środa, 13 kwietnia 2011

Kolorowo

Dziś znów słońce schowało się za chmurami, wiec postanowiłam sobie poprawić humor kolorowym ubiorem :)
B. postanowił, że w tym tygodniu musimy iść na zakupy, bo musi zasilić swoją wiosenną garderobę. Może i mnie się coś skapnie :) Mam nadzieję, że uda mi się Go przekonać to nasyconych kolorów. Sama także zrobie rozeznanie w nowych kolekcjach. Mam nadzieję, że się nie zawiodę na moich ulubionych sklepach :) A w dodatku w Focusie otworzyli C&A! Może tam coś upoluję :) Poczekamy zobaczymy!




spodnie - nn
sweter - Atmosphere - sh
bluzka - Zara
torebka - sh
zegarek - allegro
kolczyki (słabo widać) - H&M

Pozdrawiam xoxo 

5 komentarzy:

  1. świetne rureczki :) Zestaw bardzo optymistyczny. /zakupoweszalenstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw, zgadzam się rurki są cudne ;) bardzo fajny blog i z chęcią dodaje do obs :) zapraszam do mnie ;) pozdrawiam ciepło ;)*

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz świetnie , wspaniałe kolory ! :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    http://lakergirl123.blogspot.com/
    +dodaje do obserwowanych i liczę na to samo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz wyśmienicie:)

    dodaje do ulubionych i napewno będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń